۱۰ مهر ۱۴۰۳، ۱۰:۳۶

با حضور جمعی از مسوولان کردستان؛

زنگ عاطفه‌ها در سنندج نواخته شد

زنگ عاطفه‌ها در سنندج نواخته شد

سنندج- زنگ عاطفه‌ها به صورت نمادین با حضور جمعی از مسوولان کردستانی و دانش‌آموزان در دبستان هیات امنایی جام جم سنندج نواخته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان صبح سه شنبه در مراسم یاد شده با تسلیت شهادت حاج حسن نصرالله و تقدیر از بانیان این مراسم اظهار کرد: این برنامه نشانگر عشق و علاقه بین ایرانیان است و مهرورزی به همنوعان از صفات ما ایرانی‌ها است که تاکید قرآنی و منشور اخلاقی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه همه انسان‌ها یک پیکرند، افزود: جامعه بشری بگونه‌ای است که اگر کسی در جامعه احساس درد می‌کند همه باید احساس درد کنند.

وی خاطر نشان کرد: اگر کسی از رنج و درد دیگران ناراحت نشود از درجه انسانی سقوط می‌کند و این دستور قرآنی، اخلاقی و عقلی است.

سادات افزود: حضرت جبرئیل آرزو داشت انسان بود و دست نوازش بر سر کودک یتیمی می‌کشیدو با اهل علم همنشین می‌شود و یا به فقرا کمک می‌کرد.

وی خاطر نشان کرد: کسانی که روی زمین زندگی می‌کنند و اهل کار خیر باشند خانه‌هایشان برای اهل آسمان مثل ستاره می‌درخشد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: باید از سن کودکی تمرین کنید که افراد خیری باشید گرچه مشکلات اقتصادی در جامعه وجود دارد و اما باید در این شرایط دستگیر همنوعانمان باشیم.

وی با بیان اینکه مجاهد حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی شهید شد اما به گفته دخترش یک انسان خیر و نیکوکار بود که مردم‌داری و کمک به دیگران در وجود ایشان، وی را به درجه شهادت رساند.

سادات اضافه کرد: باید با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی حس نوع دوستی خود را باید به بچه‌های لبنان و فلسطین نشان دهیم و برای آنها مایه امید باشیم.

کد خبر 6242654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha